»S tem, ne samo, da se dotakne našega sobivanja in sodelovanja, ampak poudari enako razmerje tudi s strojem, ko skozi ustvarjalni proces pokaže, da je tudi ta komunikacija boljša z manj podatki, saj več podatkov prinaša več možnih šumov, ki jih moramo nato popravljati v izogib medosebnim nesporazumom in strojnim napakam.«
»V tokratni postavitvi v galeriji Celica bo obiskovalec soočen z gostujočim podaljškom muzeja, nekakšnim kabinetom čudes oziroma 'wunderkammer', kjer se na relativno zgoščeni razstavni površini sreča s številnimi artefakti iz Musee de Schalar.«
»Razstava črno-belih fotografij nas skozi avtorjev objektiv na svojevrsten način popelje skozi različne elemente poroke.«
»V tem sklopu razstave bo mogoče videti fotografije iz zabav, različne spremljajoče trenutke poroke, precej editorialno, skorajda modno fotografijo, ter kratek video z bogato vsebino neštetih zgodb, krajev in spominov porok avtorja.«
»vegansko taksidermijo«
»Tadej Pogačar se je v zgodnjih delih lotil dominantnih skupkov pravil za urejanje družbenih razmerij, stanj ali dejanj tako, da jih je ludistično, norčavo in absurdno preobrnil.«
»Kot take so pomemben vpogled ne le v prva umetnikova kreativna početja, temveč tudi v večkrat spregledano kreativno okolje tedanje mladine.«
»Vsako umetniško delo predstavi svojo kompleksno sliko sodelovanja organizmov najrazličnejših velikosti ‒ sesalcev, mikrobov, rastlin in žuželk ‒ ki skupaj predstavljajo biotehnološke postopke človeškemu občinstvu.«
»Serija tako jemlje primat človeškemu znanstveniku kot dominantnemu organizmu, ki deluje znotraj trdne laboratorijske ekologije, in usmeri pozornost v sanje nečloveških organizmov, ki živijo, se razmnožujejo, nastopajo in umirajo v laboratorijskem okolju.«
»Ko mikrobi sanjajo prinaša 'feministično znanstveno fantastiko, v kateri se biotehnologija kaže kot medvrstno sodelovanje, razmnoževanje ter gledališka in pripovedovalska praksa, s katero je mogoče ustvarjati drugačne vizije naše skupne biotehnološke prihodnosti'.«
»Morda je tudi njeno nenehno menjavanje medijev in različne oblike materialnosti, ki jih izkorišča, neposredno povezano z njenim samospraševanjem o statusu in identiteti umetnine.«
»Prva naloga razstave je, kot piše na spletni strani galerije, preveriti, kako se zelena znajde v sodobni umetniški podobi, denimo, kakšna je njena pot 'nazaj' k naravi.«
»Druga naloga zadeva njeno samostojnost: kako se zelena izraža v abstraktnem prostoru, kateri odtenki so danes v prednosti.«
»Zelena se kaže kot tudi družbena in družabna barva: kakšne površine, predmete, figure pokriva in kako se uveljavlja v medijskem okolju.«
»In navsezadnje: zelena je barva ekologije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju